بازگشت

منتشرشده: اوت 28, 2010 در خبر, زندگي, سعيد زماني, شخصي, عمومي

سلام

بازم برگشتم . برگشتم به جایی که یجورایی فکر میکنم برام مثل خونه میمونه . جایی که توش احساس راحتی میکنم و میتونم حرفام رو بزنم .

یه مدت تقریبا طولانی اینجا نبودم و حالا بازم برگشتم. انگار اینجا برام یه کشش خاصی داره و نمیتونم ازش بگذرم و فراموشش کنم . خیلی دربارش فکر کردم ولی آخر دیدم بازم نمیتونم ولش کنم و برم . انگار این وبلاگ نویسی یجور اعتیاد برام آورده . بهرحال گفتم برگردم. برای کار نو و برای تغییری که فکر می کنم لازم دارم . امیدوارم دوستانی که داشتم و بهم سر میزدن بازم به اینجا بیان و بهم سر بزن . خیلی دلتنگشونم . درسته که هیچکدومو تا حالا ندیدمو نمیشناسم اما این نوع آشنایی هم انگار دلبستگی میاره. بهرحال اگه از اینورا رد میشن بدونن که بیادشون هستم و دوست دارم که بازم لطف کنن و بهم سر بزنن.

و اینکه امیدوارم به این زودیا دیگه مجبور به رفتن نشم .

پاسخی بگذارید

