استفاده زياد از رنگ استخواني در اين مورد باعث يين شدن بيش از حد فضا و سرد شدن روابط بين افراد خانواده ميشود

چند وقت پيش يك موردي برام پيش اومد كه موجب شد كار يك گروه از طراحهاي داخلي رو ببينم . البته اين گروه يكي از گروههاي خيلي معروف تو زمينه طراحي داخلي هستند كه هم هزينه كارهاشون خيلي بالاست و هم كليه امكانات و ابزار كارهاشون رو خودشون توليد مي كنن .

نكته جالبي كه تو طراحي كارهاشون ميشه ديد پيروي از سبك خاصي هست كه مخصوص خودشونه البته من ترجيحا توضيح زيادي نميدم چون در واقع منظورم از بيان اين مطالب اون گروه خاص نيست و اين فقط مثالي بود براي مطلبي كه قصد طرح آن رو دارم، چيزي كه مد نظرم قرار داره بنوعي كارهايي از اين قبيل هست كه انجام ميشه .

اين برام خيلي عجيب و ناراحت كننده است كه ميبينم كساني هزينه هاي هنگفتي براي دكوراسيون منزل خود صرف ميكنند اما نه تنها منزل آنها از زيبايي بي بهره ميشه بلكه از نظر روحي نيز لطمه زننده خواهد بود.

استفاده از قواعد فنگ شوئي در دكوراسيون منزل يكي از بهترين شيوه هاي تبديل محل زندگي به فضايي مطلوب و دلنشين است. اين امر را به دو دليل عنوان مي كنم اول اينكه اين سبك بر اساس اصل تعادل حاكم است و دوم اينكه اين سبك به روح و روان انسان توجه بيشتري دارد كه البته در سبكهاي شرقي امري معمول است . در صورتي كه در سبكهاي غربي نوع نگرش و توجه به اسباب و فضاها به گونه اي ديگر است. البته در اينجا قصد تشريح سبكها و اشكالات آنها رو از باب فنگ شوئي ندارم اما به عقيده من اگراين سبك بدرستي با سبكهاي مختلف دكوراسيون داخلي تركيب شود ميتواند يك نتيجه مطلوب و با ارزش از لحاظ بصري و رواني باقي بگذارد.

دیدگاه‌ها
  1. عليرضا می‌گه:

    سلام
    دوست عزيز ميشه كمكم كني كه چن تا سايت طراحي داخلي ايراني و خارجي خوب پيدا كنم؟
    سايتهايي كه تصاوير طراحي داخلي مشابه همين كه شما قراردادي داشته باشي تا من بتونم از اونا ايده بگيرم و تو آپارتمان خودم استفاده كنم. مرسي
    _______________________________________________________________
    در اولين فرصت حتما

  2. سوشیانس می‌گه:

    سلام دانشجوی ارشد طراحی صنعتی هستم و برای پایانامم ازتون کمک می خواهم. موضوع پایان نامم طراحی فضای اتاق یک روانشناس بر اساس الگوهای طراحی شرقی مثل فنگ شوی و ذن هست. لطفا اگر مقدوره بهم اطلاعات بدین.

  3. marzi می‌گه:

    salam
    من خودم و کشتم اما هیچ طرح مینیمال به درد بخوری از طراحی داخلی مینیمال که نظرم رو جلب کنه پیدا نمیکنم و اون چند تایی ام که هست مثل همین عکسیه که گذاشتین
    من چیکار کنم
    حیرونم به خدا موندم این دیگه چه وضعیه؟

  4. […] فنگ شویی و دکوراسیون داخلی « سانیکث ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۸ … geocities.com/ansari213 · nojum.ir/news/news.asp?ne… fa.wordpress.com/tag/عکسه… fa.wordpress.com/tag/عکس-… fa.wordpress.com/tag/%d8%… … persiansunix.wordpress.com/…/فنگ-شویی-و-دکوراسیون-داخلی/ – ذخیره شده – مشابه […]

پاسخی بگذارید

