گل شايد يكي از زيباترين چيزهايي باشه كه خدا براي ما خلق كرده تا هم زندگي رو براي ما لطيفتر كنه و هم ما رو متوجه توان بالاي بوجود آورنده اون بكنه. بنظر من خدا بعد بيرون كردن آدم و هوا از بهشت براي اينكه اونها خيلي احساس غم و دوري از بهشت آزارشون نده چيزهايي رو از بهشت همراهشون به زمين ميفرسته كه يكي از اونها گل هست و همينطور فكر ميكنم كه چيزهايي براي مردها به زمين فرستاده شد و چيزهايي براي زنها كه گل به عقيده من براي زنها فرستاده شد چرا كه ديدنش به اونها حسي فوق العاده ميده و حتي از داشتن خيلي چيزها براشون مقدمتر و جذابتره.

البته شايد اين حرف رو قبول نداشته باشين و بگين كه نه مردها هم از ديدن گلهاي زيبا لذت ميبرن ولي باز هم بايد گفت كه اين خانمها هستند كه از ديدن اون لذت بيشتري ميبرند و من عقيده دارم كه كسي كه درك و حس لذت بيشتري از يك نعمت داره درباره اون مستحق تره .

چند روز پيش منم به نمايشگاه گل رفتم هم براي لذت بردن و هم براي عكاسي و در اونجا ميديدم خانمهايي رو كه واقعا با ديدن اونهمه زيبايي سر از پا نميشناختن و مردهايي رو كه بنظر لذت ميبردن ولي در واقع با توجه به ميل همسر يا دخترشون به نمايشگاه اومده بودن . اگر كمتر دقتي هم به نمايشگاه و فضاي اون ميكردي به كثرت عده خانمها در نمايشگاه پي ميبردي.

و اين خودش دليليه بر نظري كه مطرح كردم.

نميدونم شما دوستان به اين نمايشگاه رفتين يا نه و اگه رفتين چقدر از ديدن اون لذت بردين اما من به نوبه خودم خواستم لذتي كه از اين نمايشگاه بردم رو با شما عزيزان به اشتراك بذارم و تعدادي از عكسهارو اينجا براي شما قرار دادم .

اميدوارم كه مطلوب نظرتون واقع بشه.

دیدگاه‌ها
  1. najme می‌گه:

    ba nazaret dar morede tavajohe khanuma be gol nesbat be aghaun kamelan movafegham!

  2. najme می‌گه:

    dar zemn gol ha ham kheyli ziba bud.

پاسخی بگذارید

