نگارخانه عكسهاي من با موضوع گل

منتشرشده: ژوئیه 14, 2008 در هنر, خبر, دكوراسيون, سعيد زماني, طبيعت, عكس
برچسب‌ها:, , , , , , , ,

سلام

بالاخره نگارخونمو راه انداختم. با يكسري از عكسهايي كه از گلها انداخته بودم شروع كردم و اگه قسمت بشه با مجموعه هاي ديگه اي كاملترش مي كنم .

اميدوارم ببينين وخوشحال ميشم اگه لطف كنيد و نظر بديد.

نگارخانه سعيد

دیدگاه‌ها
  1. shahrzad220 می‌گه:

    باسلام
    عکس تو دیدم خوب بود از کارهای دیگرت هم خوشم اومد0.ایده هات و موضمعات هم جالب بود. من هم عکاسی می کنم.
    امیدوارم به وبلاگم بیایی و کارامو ببینی.
    http://www.shahrzad220n.wordpress.com

  2. مهرنوش محتشمي می‌گه:

    لطف کردم و نظر دادم ! الان یعنی خوشحال شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    عکسهات هم قشنگ بود مخصوصا شقایق ها !

پاسخی بگذارید

